Bent u (in)direct betrokken geweest bij een reanimatie of ernstig ongeval en bent u in het bezit van een unieke code (zie de Hart4ALL clickband)? Dan brengen wij u graag in contact met uw burgerhulpverlener of met degene die u heeft geholpen.
Indien u met behulp van de unieke code inlogt en uw gegevens achterlaat, kunt u in contact komen met andere betrokkenen. De rol van Hart4ALL bestaat uit het in contact brengen van betrokkenen onder de conditie dat personen aangeven dit op prijs te stellen. Hart4ALL zal indien u dat aangeeft en andere betrokkenen dat ook wensen, de email-adressen uitwisselen. U kunt dan zelf met de ander contact opnemen.
Tevens is er de mogelijkheid opmerkingen of vragen achter te laten. Vragen die te maken hebben met de hulpverlening door de RAV (Regionale Ambulance Voorziening), zullen aan de RAV worden doorgestuurd.
Mocht u medische klachten hebben als gevolg van de hulpverlening, dan adviseren wij u contact op te nemen met uw huisarts.
Voor vragen over reanimeren en het hart verwijzen wij u als burgerhulpverlener door naar de Hartstichting, https://www.hartstichting.nl. Heeft u als burgerhulpverlener behoefte aan een luisterend oor dan is Stichting Sensoor 24 uur per dag bereikbaar. Sensoor biedt de burgerhulpverleners de mogelijkheid hun gevoelens te uiten. Sensoor is een aanvulling op professionele zorg, kan soms een stap naar professionele zorg voorkomen. Dat houdt in: waar nodig worden burgerhulpverlener(s) doorverwezen naar instanties die hen wellicht gerichter kunnen helpen, maar vaak is een luisterend oor meer dan genoeg. https://www.sensoor.nl
Bent u: